The Queen System
Mu Wu, seorang ratu filem, dalam syarikat Cute dari sistem, dilahirkan semula di istana empayar purba secara tidak sengaja dan kemudiannya menjadi seorang puteri yang sombong. Seperti itu, dia memulakan perjalanan yang menarik untuk menjadi permaisuri.