My Foxfoe Queen
Seluruh kaum rubah dimusnahkan oleh Raja Sayap Xiling, Xiling Xuan. Namun, puteri suci kaum rubah, Tu Shan Yue, berjaya menyelamatkan satu sisa roh dan menjejak ke istana Xiling untuk membalas dendam. Roh Tu Shan Yue kemudian meresap ke dalam tubuh Permaisuri Jiang Xiner yang telah meninggal dunia secara tidak sengaja. Namun, ketika rancangan pembalasannya semakin hampir, Tu Shan Yue mula menemui kebenaran yang mengejutkan.