A Deadly Loop
Menjelang hari perkahwinan, pengantin perempuan Liu Jingzhi ditemui mati di rumah dalam keadaan mencurigakan. Tunangnya, seorang ahli perniagaan kaya, Fang Xuewen, dituduh secara salah sebagai pembunuh dan terbunuh secara tragis dalam hujan peluru. Namun, kesakitan yang amat sangat mengembalikannya ke kesedaran, hanya untuk mendapati dirinya terperangkap dalam gelung masa. Mengembara merentasi masa dan dilahirkan semula berulang kali, Fang Xuewen berikrar untuk membongkar kebenaran di sebalik kematian tragis isterinya dan mengubah nasib malang yang menimpa dirinya.