The Swords S2
Selepas runtuhnya Gua Syurga Li Zhu, Chen Ping’an mengiringi Li Baoping ke Great Sui dalam satu perjalanan berbahaya yang penuh musuh dan ancaman ghaib. Dengan bantuan pendekar misteri A Liang, perjalanan ini menguatkan dirinya dan mengajarnya erti sebenar tanggungjawab.