The Reincarnated Lovers
Pada hari perkahwinannya, Tang Wanwan dibunuh oleh tunangannya, Xiao Xuanyi. Dengan rasa benci, Tang Wanwan menemui peluang untuk membunuh Xiao Xuanyi dan kemudian memilih untuk membunuh dirinya sendiri, tetapi secara tidak sengaja dia kembali tiga tahun ke belakang. Tetapi yang tidak diketahuinya ialah bahawa Xiao Xuanyi dalam kehidupan ini juga mempunyai kenangan kehidupan sebelumnya. Keduanya dilahirkan semula pada masa yang sama, dan sebuah kisah cinta yang sangat sedih pun bermula..