Dr. Zhang Ziqi secara tidak sengaja memasuki permainan "hebat" dan menjadi anak perempuan keluarga Li yang kaya, Li Chunri. Pada mulanya tidak sabar-sabar untuk menikmati kehidupan mewah seorang perempuan simpanan muda, dia tidak lama kemudian mengetahui dia telah ditetapkan sebagai korban. Tanpa diduga, dia membentuk ikatan simbiotik dengan pembunuh upahan Ling Xinghe. Untuk kembali kepada realiti, mereka mesti membunuh antara satu sama lain. Di sebalik perjuangan domestik yang tidak masuk akal ini terdapat satu lagi konspirasi jahat.