Mekar Terlarang
Seorang selebriti dan pewaris yang berjaya hidup bahagia bersama suaminya, namun kehidupannya yang sempurna digoncang dengan kemunculan seorang wanita yang mendakwa dirinya sebagai kekasih gelap suaminya. Wanita itu membongkar sebuah tragedi silam yang melibatkan protagonis, dengan niat untuk membalas dendam dan menghancurkan hidupnya. Ketika protagonis melawan dengan tindakan yang semakin ekstrem, dia berisiko kehilangan segalanya, sementara tarikan suaminya yang semakin kuat terhadap wanita simpanan itu akhirnya membawa kepada runtuhnya rumah tangga mereka.