Destiny of Love
Pemilik Wan Shi Fang yang lincah dan bijak, Qiao Manman, ditugaskan untuk menggagalkan perkahwinan politik antara negara Xilin. Secara tak sengaja, dia terlibat dengan Fu Chengjin, putera yang pura-pura lumpuh demi mengelak perebutan takhta. Kejadian lucu dan salah faham berterusan, benih cinta pun mula tumbuh. Namun, rahsia asal-usul dan perebutan takhta menguji hubungan merek, ke mana akhirnya cinta ini akan pergi?