Love Endures Eternally
Pengembara masa Chi Yuan menyangka ini hanyalah misi cinta yang manis, tetapi dia terpaksa terlibat dalam rancangan dendam Shen Zhaomu! Untuk memastikan misi 'cinta' dan 'dendam' berjaya, mereka menghadapi badai darah dan air mata, liku-liku hidup dan mati, dan akhirnya menemui cinta sejati!