Night of Love With You
Qiqi akan orang yang berlakon sebagai wanita jahat, Semasa memasuki komik baru "Night of Love With You", kesilapan berlaku, Dari pelakon pendukung menjadi heroin Luo Qing, Pada mulanya lelaki pertama tidak, Wanita yang jahat dengan langkah-langkah ketat, Apabila lelaki jahat tidak mempunyai garis cinta, Qiqi Menyelesaikan diri dan akhirnya mencari kebahagiaan diri sendiri.