Supersensory Maze
Apabila Profesor Polis Xu Jingzhi kembali ke barisan hadapan untuk menyiasat satu kes pelik, dia bertemu Zhuang Mingcheng, rakan lama kepada adik lelakinya yang telah meninggal dunia. Bersama-sama, mereka membongkar sebuah organisasi jenayah kejam dan menyelesaikan kes sejuk yang telah lama tidak terungkai.