Love Fight Club
Kim Moon-sik, seorang pekerja pejabat biasa telah dianiaya di tempat kerja, menyebabkan kehidupannya jatuh ke lembah kegelapan dalam sekelip mata, malah dia turut mendapati isterinya telah berlaku curang. Selepas kehilangan segala-galanya, dia memutuskan untuk membalas dendam dengan cara yang paling adil—iaitu mengadakan perlawanan tinju satu lawan satu dengan kekasih isterinya, yang juga merupakan Pengarah Eksekutif syarikat tempat dia bekerja, Hwan-bin. Di dalam "Love Fight Club", dia melalui latihan yang kejam serta berhadapan secara langsung dengan kelemahan dan kesakitan dalam dirinya. Akhirnya, dia melangkah ke atas gelanggang demi menuntut semula maruahnya—dan mungkin juga, cintanya.