Who Stole My Kiss
Han Tingting yang bermimpi untuk menjadi "Ratu Percintaan" ialah seorang perancang kolar putih dalam sebuah syarikat. Selepas acara perhimpunan, dia mabuk dan bermimpi tentang seorang lelaki berbaju putih mendekatinya, dan menciumnya dengan lembut.