Mom Wow
Bukan senang nak jadi ibu, apatah lagi ibu tunggal. Zhou Nannan, seorang ibu tunggal, percaya bahawa dia boleh memberikan anaknya Xiaoyang kehidupan yang bahagia hanya seorang diri. Tetapi pada saat kritikal untuk memasukkan anaknya ke sekolah rendah selepas tamat pengajian dari tadika, dia menyedari bahawa semua ibu di tadika mempunyai masalah mereka sendiri. Wanita berkerjaya yang cekap mendapati diri mereka gagal menjadi ibu yang baik manakala suri rumah sepenuh masa yang hanya menumpukan perhatian kepada suami dan anak-anak mereka berasa tidak diendahkan. Sebagai contoh, pemilik kedai yang meletakkan impiannya yang tidak direalisasikan kepada anaknya dan akhirnya membayar hadiah untuk kesombongannya; seorang gadis muda kaya secara langsung terdedah kepada badai kehidupan dalam sekelip mata.Anak-anak kebudak-budakan tetapi ibu juga orang baru. Tiada siapa yang dilahirkan untuk menjadi seorang ibu. Patutkah mereka memupuk anak-anak mereka menjadi golongan elit dalam apa cara sekalipun atau membiarkan sahaja mereka begitu? Patutkah ibu-ibu itu menyerahkan segala-galanya untuk anak-anak mereka atau menjadi diri mereka sendiri? Selepas perselisihan faham, perselisihan dan perdamaian, ibu-ibu di tadika membantu anak-anak mereka memasuki peringkat kehidupan baru sekolah rendah dan juga memperoleh pertumbuhan sendiri.