Unshakable Faith
Pada tahun 1958, "Projek Tetesan Air" dilancarkan untuk penyelidikan asas teori kapal selam. Setelah projek itu dilancarkan, ia menjadi duri bagi ejen musuh, dan seterusnya mereka merancang sabotaj yang dinamakan "Operasi Batu". Pegawai polis Pang Hongmei menerima tugas penting untuk melindungi "Projek Tetesan Air", dan di tengah-tengah halangan yang diletakkan oleh ejen-ejen Amerika dan Chiang Kai-shek, beliau menyelamatkan Ji Danyang, seorang saintis patriotik yang telah pulang dari Amerika, dari tangan ejen musuh, dan mengiring Ji Danyang ke Bandar Lumen untuk mengambil bahagian dalam "Projek Tetesan Air". Agen musuh menumpukan tenaga mereka untuk merosakkan "Projek Tetesan Air". Pang Hongmei berperang dalam pertempuran hidup-mati dengan musuh di Bandar Lumen, menggagalkan plot musuh, memusnahkan sisa-sisa ejen musuh, dan pada akhirnya melindungi "Projek Tetesan Air". Selepas itu, Pang Hongmei dan Ji Danyang, yang telah mengalami ujian hidup dan mati, juga menggapai impian mereka dengan kepercayaan revolusioner yang kuat.