Long's Journey of Poetic China
Thirty years ago, 8,000 Li of Cloud and Moon was the first program from Taiwan, China, to systematically and comprehensively introduce the customs and landscapes of the Chinese mainland. By focusing on the majestic mountains and rivers, local traditions, and, most importantly, the lives of ordinary people, it presented a sincere, authentic, and vibrant image of China to the world at that time.