Beloved of A Lifetime
Pada malam sebelum perkahwinannya, Shang You, seorang wanita muda dari Puak Roh Suci, secara tidak disangka-sangka menyelamatkan Si Yuan, Raja Kegelapan dari Puak Dunia Bawah. Namun, pada hari perkahwinannya, seluruh puaknya telah dimusnahkan. Untuk menghidupkan semula bangsanya, Shang You menyamar sebagai Meng Li, seorang iblis rusa, dan menyusup ke dalam Puak Dunia Bawah untuk mencuri Hati Amber Raja Kegelapan. Sepanjang masa bersama, dia secara tidak diduga jatuh cinta dengan musuhnya. Walaupun begitu, dia tetap memilih untuk mengambil hati Si Yuan demi menghidupkan semula puaknya, hanya untuk kemudian mendapati bahawa musuh sebenarnya adalah orang lain.