Cinta Idaman
Yujin, seorang pemilik kafe, memutuskan untuk mencipta lelaki idamannya, 'Jay' dengan AI teknologi yang khas. Suatu hari, dia bertemu dengan versi sebenar ciptaan AI-nya, mencetuskan kisah cinta komedi yang menghiburkan.