Campus Ace
Tang Momo mengalami rabun warna, bercita-cita menjadi pereka pakaian. Walaupun Ling Yao dilahirkan dalam keluarga kaya, tidak dapat mencari matlamat hidupnya. Apakah yang akan berlaku antara seorang lelaki yang kaya tetapi hilang dan seorang gadis yang polos tetapi gigih?