Detective Dee: The Celestial Mystery
During the Wu Zhou period, a series of eerie murders shocks Yangzhou City. Seven corpses, all brutally killed, are twisted into poses of atonement. Detective Dee Renjie feels an overwhelming sense of pressure, as if the truth lies dormant within the warm blood of each sacrificial victim. As time shifts and the stars turn, a long-buried cold case resurfaces. The meticulously woven web of punishment turns out to be a reflection of an ancient, forbidden past...