The Next Stop W
Ia mengisahkan tentang seorang doktor pelatih Wu Yanzhu di dunia nyata yang secara tidak sengaja memasuki dunia komik "W" yang dilukis oleh bapanya Wu Chengwu, dan selepas bertemu dengan pelakon komik Jiang Zhe, satu siri kisah cinta yang mendebarkan dan manis berlaku.