The Autumn Ballad
Drama ini menceritakan tentang kisah Qiu Yan, seorang anak perempuan sulung yang paling tidak disukai dalam keluarga Qiu mengubah hidupnya dengan usaha dan kebijaksanaan. Dia berjaya mencari kebenaran kes-kes misteri dan mengharungi kesukaran. Qiu Yan asyik bersaing dengan Liang Yi yang bermuka dingin dan akhirnya mereka berdua menemui kebahagiaan dan cinta milik mereka.