We Are The Champions
Persembahan berdasarkan program King Pro League untuk menyampaikan semangat e-sukan dan kekuatan pasukan. Program ini akan menjemput contoh teladan berkualiti tinggi daripada kalangan sukan, kalangan hiburan, kalangan e-sukan dan bidang lain untuk merasai daya tarikan sukan pertandingan e-sukan dengan kecintaan dan usaha mereka terhadap e-sukan.