The Prisoner of Love
Puteri Tianyun, Xiao Ningyun, kehilangan negaranya dan jatuh menjadi hamba darah setelah kejatuhan kerajaannya. Dia dibeli oleh Putera Duan dari Daliang, Chen Fengxue, yang menyiksanya kerana dendam masa lalu. Namun, dalam proses memanfaatkannya, dia tanpa sedar mulai tertarik kepadanya. Setelah melalui pelbagai rintangan dan salah faham yang akhirnya terungkai, mereka saling mengungkapkan perasaan dan memilih untuk hidup bersama dalam pengasingan di pergunungan.