Mok Haewon yang telah bermain cello sejak kecil ialah seorang yang unik. Walaupun dia sangat berbakat, dia tercedera dan tak dipercayai oleh orang lain apabila dia mula bekerja. Maka, dia memutuskan untuk hidup sendirian dan kembali ke Bookhyun, di mana dia membesar. Im Eunseob adalah pemilik kedai buku yang dipanggil "Good Night" di Bookhyun. Harinya bermula dengan membuat kopi dan membaca buku. Dia menghabiskan harinya dengan menulis diari di blognya. Tapi, sejak Haewon kembali, kehidupan sehariannya yang tenang mula berubah.