The Princess's New Clothes
Long Mengli, puteri ketiga Negara Utara Liang, dikhianati oleh teman masa kecilnya dan dijatuhi hukuman mati. Secara kebetulan, dia dihantar ke dunia moden sebagai seorang wanita muda yang menganggur. Setelah mengetahui bahawa dia harus memenuhi impian wanita ini untuk menjadi seorang perancang fesyen untuk memulakan semula hidupnya, Long Mengli memulakan perjalanannya melawan arus. Sepanjang perjalanan, dia benar-benar tertarik kepada profesion ini, membebaskan diri daripada kesakitan hubungan lampau. Dia dengan berani berjalan beriringan dengan Bai Yu, yang diam-diam menemaninya dan melindunginya, menuju permulaan yang baru.