See You Again
In the 1930s, the Republic of China movie star Xiang Qinyu accidentally time travelled through as movie set to the modern world! This opened up the sweet romance between him and small-time screenwriter Jin Ayin. At the same time they look for the truth behind the fatal reincarnation, and the reason for him being shot to death...