Love is Always Online
Usahawan Jiang Anlan menyamar masuk ke dalam permainan maya demi mencari cinta pertamanya, Yao Yuan. Usaha mengejar cintanya akhirnya membawa mereka bersatu semula di dunia nyata. Namun ketika mereka sedang merancang perkahwinan, dendam lama antara keluarga mula terbongkar, mengancam hubungan mereka. Setelah melalui salah faham, kesedihan dan ujian penyakit, mereka akhirnya berdamai dan mencapai kebahagiaan yang sebenar.