Love For Two Lives
Selepas Yao Liangliang menjadi seorang yang kehilangan cinta dan pekerjaan, dia membuka celah masa dan membuka pintu misteri di alam semesta yang selari secara tidak sengaja. Di alam semesta selarai, dia menjadi penyelamat hidup raja. Liangliang seorang yang materialistik dan sell memikirkan wang bertemu dengan raja dalam kesusahan, kisah cinta yang lucu dan manis berlaku di lintas alam semesta ini.