Jutawan Jelita
Mengambil peluang untuk membalas dendam terhadap lelaki yang telah menghancurkan hidupnya, dia berperanan kehidupan orang lain.
Namun, apabila dia terjerat dengan tunang pewaris itu, percintaan yang tidak dijangka mula berputik—dan persoalan pun timbul: sejauh mana dia sanggup pergi untuk mempertahankan hidup pinjaman ini?