Love Like The Galaxy
Anak perempuan keluarga Cheng, yang namanya Shaoshang, ditinggalkan oleh ibu bapanya untuk menjadi "anak kiri" oleh ibu bapanya sejak dia masih kecil kerana perang, dan ibu saudaranya dengan keras menipunya, dengan niat untuk membesarkannya menjadi sia-sia. Menghadapi banyak perangkap, Cheng Shaoshang, untuk bertahan hidup, tidak masuk akal palsu, benar-benar belajar keras, menutup tepi tajam dan menunggu ibu bapanya kembali. Apabila anda boleh menyingkirkan awan gelap dan melihat bulan, sukar untuk mencari kasih sayang keluarga kerana bertahun-tahun pemisahan. Cheng Shaoshang, yang tidak mempunyai cinta, bertemu dengan maharaja baru Yizi Ling Buxi, bakat gunung rusa putih Yuan Shen, dan murid keluarga Lou Yao, ketiga-tiga mereka mempunyai kelebihan dan kekurangan mereka sendiri. Dalam pilihan orang yang boleh berkahwin, Cheng Shaoshang adalah lebih rendah dan pragmatik, walaupun jalan emosi agak bergelombang, dia tidak pernah menyesali setiap pilihannya. Dalam proses bergaul dengan Ling, dia juga terlibat dalam misteri keluarga dan kehidupan Ling Bu. Dalam pelbagai insiden, Cheng Shaoshang telah berulang kali membuat pencapaian ajaib, dan dia juga telah belajar bagaimana untuk bergaul dengan ibu bapanya dan bagaimana untuk menguruskan cintanya dari hubungan keluarga Ling Bu. Pada masa yang sama, Cheng Shaoshang dan Ling Buxi juga dibesarkan dalam pengalaman ini, perlahan-lahan berdamai dengan diri mereka dan keluarga mereka, dan mematuhi keadilan dalaman mereka, bekerjasama untuk menyelesaikan krisis nasional dan mencapai kisah yang baik.