Kunlun Tomb
Ahli perniagaan antik Hong Kong, Uncle Ming, mengupah Hu Bayi (Pan Yueming), Wang Kaixuan ( Jiang Chao), untuk mencari mayat kristal glasier legenda dalam "King Gesar" Shirley Yang (diperankan oleh Zhang Yuqi) dan tiga kapten lain yang menyentuh Jin memasuki persembunyian untuk mencarinya, sehingga memulakan ekspedisi kubur kuno.