Catch Me Baby
Memandangkan misi menjugel hubungan Phat menjadi lebih mencabar, dia menggunakan bantuan Pinky; kakak angkatnya yang mempunyai kelebihan prestasi; Jim (seorang pembantu eksekutif) dan Kapten; yang kebetulan adalah saingan Foie (sepupu Cher).
Ia adalah permainan kucing dan tetikus antara Phat dan Cher kerana misi mereka sering bersilang—menyukarkan untuk mengekalkan perasaan antara satu sama lain secara profesional. Misi mesti diteruskan—tetapi adakah Phat dapat menghalang dirinya daripada mengembangkan perasaan terhadap musuh?