The Chosen One
Kisah ini mengisahkan Gao Ying, seorang pelajar universiti yang secara tidak sengaja tersesat ke Hotel Dinasti Qing di Kampung Nan Ting dalam perjalanan ke kampus. Di sana, dia berdepan dengan kejadian-kejadian pelik dan tanpa sengaja membangkitkan Putera Zhen Nan, Yin Ting, yang telah lama dimeterai, lalu terjebak dalam bencana ratusan tahun yang melibatkan kuasa-kuasa misteri seperti Taisui dan shaman.