Time and Him are Just Right
Ia mengisahkan tentang gadis degil dan comel Lin Xi yang sengaja mendekati Ji Junxing seorang pembuli sekolah. Dalam proses untuk berkawan, kedua-duanya pun menemani satu sama lain. Dalam tempoh ini, persahabatan mereka semakin rapat, dan juga memenuhi impian mereka sejak kecil.