Fights Break Sphere Special 4: Origin
Remaja yang berbakat tidak berguna dan dipulaukan oleh keluarga, dan tunangnya, datang untuk membatalkan pertunangan mereka di hadapan ramai orang. Xiao Yan berasa malu dan membuat kontrak selama tiga tahun untuk pulang dan membuatkan mereka menyesal. Dengan bantuan Master Yao Lao, remaja berjaya membalas kepada semua yang memandang rendahnya.