Fateful Love
Menurut legenda, mempunyai satu batu yang mampu menyembuhkan segala penyakit, tetapi ia membawa sumpahan maut yang hanya dapat dipecahkan dengan darah dari hati gadis keluarga Ruan. Untuk mematahkan nasibnya yang tidak akan hidup melebihi usia tiga puluh tahun, Gu Suizhi merancang agar anak yatim keluarga Ruan, Ruan Shu, jatuh cinta padanya. Di antara cinta dan penyelamatan, mereka secara tidak sengaja membangkitkan pertelingkahan dari kehidupan masa lalu...