Holy Light
Drama ini mengisahkan perjalanan intelektual Yi Gaoyuan dan gadis tulus dari Xizang, Gesang Meiduo, yang bertemu dan saling memahami. Ikatan mereka berkembang menjadi cinta di Sekolah Awam Xizang. Berfokus pada kisah mereka, drama ini menyorot penubuhan dan perkembangan Sekolah Awam Xizang, institusi pengajian tinggi pertama yang didirikan oleh China untuk Xizang. Ia menonjolkan perubahan besar yang dibawa oleh pembebasan aman kepada Xizang dan rakyatnya, serta menggambarkan perjalanan New Xizang yang penuh cabaran tetapi teguh dan berazam.