Aim the Heart! Archeress
Ia mengisahkan Han Ruofei, bekas bintang, yang menyertai pasukan memanah sebagai juruaudit untuk membentuk semula ahli sukan itu di bawah pengaturan syarikat dan menjadi perantis Cai Jinye. Kedua-duanya, yang pada mulanya tidak suka antara satu sama lain, perlu melihat apa-apa perkara kecil dan berusaha menimbulkan masalah antara satu sama lain. Dalam bergaul antara satu sama lain, persahabatan Han Ruofei telah menjadi daya penggerak yang kuat untuk menyokong mengejar impian Cai Jinye. Kedua-dua hati sentiasa menghampiri, dan dua anak panah yang tidak berkaitan cuba untuk terbang ke bullseye mereka sendiri.