The Princess's Gambit
Semasa tinggal di rumah Shen, Jiang menghadapi konflik dengan isteri dan gundiknya, tetapi mampu mengatasi cabaran tersebut kerana pengalamannya dalam istana Zhao. Ketika mereka saling beradu muslihat, perasaan mula timbul antara mereka. Jiang kemudiannya bekerjasama dengan Shen untuk menjatuhkan Putera Mahkota, dan bersama-sama mereka mendedahkan jenayahnya kepada maharaja, menyebabkan kejatuhan Istana Timur, namun perebutan takhta semakin sengit selepas itu.