Marriage Badge
Untuk menyelamatkan wira dalam bukunya, penulis skrip yang bijak dan cantik mengembara ke skrip dan bertemu dengan seorang putera raja yang pemalu, saingan yang ganas dalam cinta, pesaing yang licik untuk takhta, seorang maharaja nakal yang suka mengacaukan kekasihnya, seorang permaisuri yang baik hati, sepupu yang membesarkan bersama-sama dan ibu yang terbuka dan moden... Adakah heroin itu dapat menyelamatkan hero dan mendapatkan apa yang dia mahukan?