San Xian Mi Hui
Satu mutasi misteri melanda Klan Iblis Air, memaksa Yi Sa dan Zong Hang memulakan pengembaraan berbahaya di dasar lautan. Ketika rahsia purba terbongkar dan kuasa tersembunyi mula bangkit, mereka terjerumus ke dalam dunia yang menakjubkan — di mana bahaya, cinta dan kitaran reinkarnasi saling berkait.