Way To You
“Way To You” ialah rancangan realiti siaran langsung rentas sempadan yang menampilkan 12 belia dari China dan Thailand sebagai duo lelaki. Selama 2.5 bulan, penonton menyaksikan perkembangan mereka melalui misi dan persembahan pentas, serta turut serta melalui undian dan sokongan. Duo yang paling popular dengan kimia terkuat akan membuat debut di pentas global.