The Fevengers
Selepas kes penculikan, pewaris perhiasan Wen Ruojun mendapati bahawa suaminya, Gu Yancheng, bukan sahaja curang dengan sahabat baiknya tetapi juga bahawa perkahwinan mereka adalah satu rancangan licik untuk merampas hartanya. Tersedar akan kebenaran, Wen Ruojun bertemu Lin Jiayi, seorang lagi mangsa Gu, dan kedua-dua wanita ini bekerjasama dengan mangsa lain untuk melancarkan pembalasan dendam terhadap Gu Yancheng!