All kinds of INTO1 To The Sea
11 remaja dari pelbagai negara dan budaya yang berbeza seperti 11 pulau bebas. Mereka akan menggunakan persefahaman dan kesatuan mereka melalui permainan semasa percutian mereka.Dari pertempuran individu hingga pertempuran keluarga hingga pertempuran kolektif, menangi bahan teka-teki sebagai ganjaran untuk menghubungkan 11 pulau. Dalam proses ini, ia memahami konsep "saya" dan "kita", juga menunjukkan kepada penonton integrasi budaya dan kehidupan anak muda dari berbagai negara.