Intrigue and Love
Li Xifeng, yang memasuki istana untuk membalas dendam bapanya, secara tidak disangka-sangka dipilih untuk dihantar ke Turki sebagai puteri untuk perkahwinan politik dan mengumpulkan risikan tentera. Li Xifeng pada mulanya merancang untuk menggunakan kuasa Khan Jilie untuk membalas dendam, tetapi dia mendapati bahawa motif perkahwinan Jilie adalah untuk mendapatkan pengaruh terhadap Maharaja Dinasti Tang, yang menjadikan abangnya sebagai tebusan. Di sebaliknya, Jilie yang kelihatan menggembirakan, tetapi dia berhasrat untuk mengeksploitasi identiti puterinya untuk pengintipan, tetapi dia mendapati bahawa Li Xifeng bukanlah puteri sebenar. Mereka melalui pelbagai rintangan, lama-lamanya rasa dendam sesama mereka bertukar menjadi cinta,. Akhirnya mereka menemui kebahagiaan.