Broken the Heart
Puteri yang terpaksa berkahwin secara paksa, Yin Ruoshui, menderita kekejaman yang dilakukan oleh Yuwen Sheng. Dia berusaha melarikan diri walaupun sanggup menukar wajahnya dengan segala kos. Namun, "serigala besar" dengan cepat menemukan "kelinci putih" yang telah menukar wajahnya. Dalam proses larian mereka, mereka secara tidak sengaja mengetahui perasaan sebenar Yuwen Sheng terhadapnya. Mampukah mereka membuka hati yang terkekang?