Night Tales
Ye Xiaowei, seorang pembuat wain daripada latar belakang biasa, dikhianati oleh kekasihnya Cheng An dan mentornya Lin Wanmei. Bangkit daripada sisa kehancuran dan kebencian, dia menyamar sebagai anak luar nikah bernama Sang Luo lalu berpindah ke kediaman keluarga Cheng. Langkah demi langkah, dia mengatur strategi dalam kalangan golongan elit yang penuh muslihat, seterusnya memancing mangsanya ke dalam perangkap. Kehidupan baharunya bermula pada musim panas yang membara semasa usianya 22 tahun dan berakhir pada musim sejuk yang penuh kederitaan pada tahun yang sama. Menerusi duri dan darah, kuntuman mawar akhirnya mekar berdarah dengan dendam yang membara.