Shining Like You
Gadis yang pandai belajar dan patuh cakap, Lu Qiyi memalsukan notis penerimaan lalu memperdaya ibu bapa untuk masuk ke Universiti Seni Selatan. Tak sangka bahawa pelajar geliga dalam subjek budaya ini dianggap luar biasa di Fakulti Seni dalam masa yang singkat. Lu Qiyi yang bersifat introvert dan tak pandai menggambarkan perasaan diri mula mengharungi kesusahan dan mara ke depan. Namun, Lu Qiyi yang ikhlas dan baik disukai oleh lelaki idaman, Fang Yan dan Du Ang. Fang Yan yang pernah bersaing dengan Lu Qiyi dalam peperiksaan aliran seni seolah-olah makin menyukai gadis yang berani dan bersemangat ini...