Legendary Overlord
Ia mengisahkan kisah legenda Dongbo Xueying, isterinya Yu Jingqiu dan orang lain yang mengatasi kesukaran dan mengalami "luar biasa" di benua dunia lain, dan terus mencapai pencapaian tertinggi.